50-turnén on ice i Vasaparken – Andra aktiviteten

Eftersom det äntligen är skidväder kände jag mig tvungen att ge mig ut i längdspåret idag, därför har detta blogginlägg dröjt något! Igår var det dags för 50-turnéns andra aktivitet, isbanan i Vasaparken. Det var mycket folk och fint väder, bra potential för en härlig dag med andra ord. Det var ett tag sedan jag åkte skridskor, och det kändes minst sagt skakigt till en början. Men det tog inte många minuter innan kroppen mindes och stabiliteten kom tillbaka. Förutom ett par härliga timmar på isen fick jag också chansen att prata med en del av de stockholmare, framförallt barnfamiljer, som var där och åkte. Det ska jag återkomma till i ett senare inlägg här på bloggen. Så länge hoppas jag ni håller till godo med lite bilder från mitt lördagsäventyr.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Published by

emiliabjuggren

Arbetsmarknads- och idrottsborgarråd i Stockholms stad

One thought on “50-turnén on ice i Vasaparken – Andra aktiviteten

Kommentarer inaktiverade.